Dag 13+14 - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van jsmdonkeys - WaarBenJij.nu Dag 13+14 - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van jsmdonkeys - WaarBenJij.nu

Dag 13+14

Door: Maaike, Jessy, Sophie

25 Januari 2013 | Griekenland, Kérkyra

Dag 13
De dag begon voor ons weer vroeg, we stonden om half 8 op want we moesten lopen omdat meggie vrij was. toen we daar aankwamen gingen we alle ezels controleren. we gingen timonie weer overeind helpen en dat ging redelijk goed! We gingen de ezels vastzetten en de ezels voeren, jessy had het voer gemaakt. Vandaag was het de laatste dag van Paulet (de Canadese vrouw) ze had al gezegt 'dit is me laatste dag dus ik doe niks' haha Maar ze had alsnog heel de tent schoongemaakt waar we heel blij mee waren sophie 'ik' hoefde dus alleen de paardenstallen te doen. in de ochtend was er wat regen maar in de regen kwam heerlijk het zonnetje door en werd het gewoon warm! dat was ook een stuk lekkerder werken. vandaag deden we alles een beetje op ons gemakje en de tijd ging vandaag (voor het eerst) wel redelijk snel voorbij. We hadden ook nog met de honden gewandeld. aan het eind van de middag werd het weer een beetje bewolkt en koud. Gelukkig hoefde we alleen nog te voeren en alles af te sluiten en konden we om 5 uur al lekker naar huis.
Toen we in ons appartement waren hadden we reuze honger. dus gingen we gelijk lekker eten! daarna plofte we weer op ons bedje. en gingen lekker liggen met ons leptopje en telefoontjee om te praten met vrienden en familieeee. morgen er weer lekker vroeg uit om weer te werken YES!~

DOEIIIIII XXXXXX

Dag 14
We werden zoals gewoonlijk weer vroeg wakker, we werden opgehaald door Meggie en gingen aan de slag. Het regende vandaag nonstop wat het niet echt leuk maakte maar we waren wel super snel klaar met alle werkjes, waar we heel blij mee waren want dan konden we hopelijk vroeg naar huis. Door de regen konden we niet met de honden wandelen maar hadden we ook niet echt veel extra klusjes na de lunch dus gingen we de hoeven van de ezels uitkrabben. Ze werkte niet echt mee dus dat was nog een heel karwei. Ik (Jessy) begon al lekker vroeg met het eten zodat we eerder klaar waren. Maar helaas moest de stal nog een keer geveegd en uitgemest worden dus doei vroeg thuis zijn... Uiteindelijk waren we half 6 thuis en ging vandaag best goed en snel :) Toen we thuis kwamen deed zoals gewoonlijk de wifi het weer is niet maar thankgod na een uur werden we weer overspoeld met berichten, wij weer happy! Helaas lukte skypen alsnog niet echt omdat de wifi wel heel sloom was maarja morgen weer een kans. Als eten hadden we super lekker pizza's dat was echt genieten voor het leven! Nu gaan we lekker slapen want morgen weer werken en dan in de avond waar we zo erg naar uitkijken PARTYYYYY in corfuu!

Verslag uit: Griekenland, Kérkyra

04 Februari 2013

Dag 21 + 22

03 Februari 2013

dag 19 + 20

Wij zijn Maaike, Jessy en Sophie Wij doen een stage voor onze school. Maaike doet een opleiding als dierenverzorging niveau 3, en Jessy en Sophie doen een opleiding als paravetrinair niveau 4. we zitten op Lentiz MBO animal. We mochten een vrijwillige stage doen en we mochten kiezen of we dat in het binnenland wilde doen of in het buitenland. wij wilde natuurlijk naar het buitenland omdat ons dat een super ervaring is! We zijn een beetje gaan zoeken wat voor stages er allemaal in het buitenland te vinden is. Uiteindelijk hebben we gekozen Corfy Donkey Rescue (CDR). We hopen hier mooie ervaringen op te doen en natuurlijk ook om nieuwe dingen te leren! 12-01-2013/9-02-2013

Actief sinds 13 Jan. 2013