Dag 15 + 16 - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van jsmdonkeys - WaarBenJij.nu Dag 15 + 16 - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van jsmdonkeys - WaarBenJij.nu

Dag 15 + 16

Door: Jessy, Sophie en Maaike

30 Januari 2013 | Griekenland, Kérkyra

Zaterdag, weer een dagje werken, omdat we deze week Woensdag al vrij hadden. We waren weer alleen met zijn drieeen want Maggie had een dagje vrij. Het ging vandaag heel goed, alleen met Timoni minder. Het begin van de week ging het goed met Timoni, alleen vandaag ging het erg achteruit.. Ze at niet meer goed, en toen we haar omhoog wouden krijgen ging ze maar niet op der voorpoten staan en ze wou maar blijven liggen. We hadden een TPR gedaan, dat betekent temperature, polse and raise. We moeten dan eerst hun ademhaling tellen in een minuut, hun hartslag en dan hun temperatuur meten. Het was niet heel veel hoger dan normaal van Timoni, dus we wisten niet wat er was. Toen gingen Jessy, Sophie en ik (Maaike) lunchen, kwam Judy naar ons toe en zei ze dat Timoni was overleden.. :( Super zielig, maar Judy zei zelf ook tegen ons dat de ezels naar haar toe komen om te overlijden dus dat hoort er nou eenmaal bij. Toen we eindelijk klaar waren met werken gingen we snel naar huis, nog wat boodschappen doen, snel koken en eten, en eindelijk klaar maken voor een leuk avondje uit in Corfu City!! De taxichauffeur kwam ons om 11 uur halen, daarvoor gingen we nog even gezellig in de bar zitten. We gingen naar Club 54, Tassos (de baas van het appartement waar we verblijven) zei dat het daar leuk is en mensen van onze leeftijd daarheen gaan! Toen we daar aankwamen en naar binnen wouden, kwam precies de baas van de club aanlopen en zei dat het pas over een halfuur opende, we zeiden dat we nodig naar de wc moesten dus mochten we al naar binnen! De mensen die er werkte waren er alleen, toen gingen we zitten en kwam een man Tassos die daar werkte naar ons toe. Hij was super aardig en zei dat hij voor deze avond onze host was en als er problemen waren we naar hem toe moesten. We hoefden helemaal geen ingang geld te betalen, niet voor onze jassen en we hadden hoge hakken aan dus kregen we pijn aan onze voeten dus deden we die uit, had Tassos die netjes ergens neergelegd voor ons zodat we er niet mee hoefden te lopen. We voelden ons echte VIP'S Het was super druk daar, en heel veel verschil tussen de leeftijd van de mensen. Er waren daar mensen van 17 tot rond de 30 jaar! Het was wel heel gezellig en echt een leuke club. De taxichauffeur bleef voor de club in zijn auto slapen voor ons haha, rond 5 uur zakten we wel een beetje in en wouden we maar naar huis, we belden hem en hij was er binnen een minuutje. Toen snel ons bedje ingegaan en oh wat hebben we lekker geslapen! Heerlijk dat idee dat je zolang in je bed kan blijven liggen tot wanneer je wilt!

CIAO BELLASSSSSSSS

Dag 16
deze dag was vlotjes voorbij, we werden rond half 2 wakker van een heel leuk avondje stappen! we zijn heel de dag lekker in ons bedje blijven liggen en films gaan kijken, en maaike is lekker haar boek gaan lezen :). KORT MAAR KRACHTIG! haha
DOEIIXXXX

04 Februari 2013

Dag 21 + 22

03 Februari 2013

dag 19 + 20

Wij zijn Maaike, Jessy en Sophie Wij doen een stage voor onze school. Maaike doet een opleiding als dierenverzorging niveau 3, en Jessy en Sophie doen een opleiding als paravetrinair niveau 4. we zitten op Lentiz MBO animal. We mochten een vrijwillige stage doen en we mochten kiezen of we dat in het binnenland wilde doen of in het buitenland. wij wilde natuurlijk naar het buitenland omdat ons dat een super ervaring is! We zijn een beetje gaan zoeken wat voor stages er allemaal in het buitenland te vinden is. Uiteindelijk hebben we gekozen Corfy Donkey Rescue (CDR). We hopen hier mooie ervaringen op te doen en natuurlijk ook om nieuwe dingen te leren! 12-01-2013/9-02-2013

Actief sinds 13 Jan. 2013