Dag 9 + 10 - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van jsmdonkeys - WaarBenJij.nu Dag 9 + 10 - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van jsmdonkeys - WaarBenJij.nu

Dag 9 + 10

Door: Jessy, Sophie en Maaike

21 Januari 2013 | Griekenland, Kérkyra

Dag 9

Vandaag hebben we weer heerlijk uitgeslapen! Zondag is echt een lekkere luier dag! Nadat we wakker werden verder bleven we nog even heerlijk in ons bedje liggen, toen gingen we ontbijten. Daarna gingen we weer snel ons bedje in. En begonnen we aan een film dagje. Als eerst hebben we Twilight gekeken waar Jessy en ik helemaal fan van zijn, Sophie had nog nooit Twilight gezien ze was daarna gelijk verliefd haha. Toen gingen we aan de horror film, Paranormal activity 4 maar hij was echt dom. Toen gingen we maar weer is douchen en lekker koken. Daarna beetje klaarmaken en in de avond naar de bar geweest. Een vrouw zou eigenlijk haar twee kinderen meenemen, gewoon voor de gezelligheid. Zaten we daar drie kwartier te wachten kwamen ze niet eens opdagen.. dan niet. Toen zijn we weer snel in bed gegaan, hebben we nog een paar liedjes geschreven en verzonnen voor onze band, we zijn net bezig met onze CD, iedereen hier vind ons super goed! Toen gingen we maar weer is slapen, want de volgende dag moesten we weer hard aan de arbeid.

R&R = always back (K)

Dag 10

Vandaag begon de dag weer vroeg, het was moeilijk om uit ons bed te komen. we gingen eten en toen stond meggie al weer buiten te wachten op ons. het was een nieuwe week dus iedereen kreeg een ander onderdeel jessy bij de stabels maaike bij de cops en sophie bij de tent. dit was weer even wennen maar wat anders is ook wel leuk. in de ochtend en begin middag was het heerlijk weer om te werken het was niet te koud en het zonnetje scheen lekker. om 11 uur kwam de hoefsmit om de helft van de ezels te bekappen. we moesten om ste beurt de ezels vasthouden. de hoefsmit was heel snel. helaas begon het ook weer als gewoonlijk kei hard te regenen WE LOVEIT 'not'. Maaike en Jessy gingen nog lekker met de honden lopen toen Sophie (ik) ondertussen allemaal hooi moes opharken en naar de tent brengen. daarna moesten we nog allerlei klusjes doen waar we uiteindelijk echt verot van waren om 4 uur gingen we de ezels weer voeren en toen alles was gedaan konden we weer lekker naar ons appartement. we gingen nog even wat boodschapjes doen en daarna koken. we dachten ook lekker kip te maken maar dat ging moeilijker dan we dachten. de kip was zo gevroren dat we hem in de magentron hadden gedaan maar hij bleef hard. sophie probeerde met al haar kracht de kip door de midden te snijden, resultaat: mes gebroken. uiteindelijk na heel wat gedoe gingen we lekker eten met rijst en macaroni. daarna zijn we lekker op ons bedje geploft <3

doeiiiiiiii en onthoud he. R&R ALWAYS BACK JWZ 070

04 Februari 2013

Dag 21 + 22

03 Februari 2013

dag 19 + 20

Wij zijn Maaike, Jessy en Sophie Wij doen een stage voor onze school. Maaike doet een opleiding als dierenverzorging niveau 3, en Jessy en Sophie doen een opleiding als paravetrinair niveau 4. we zitten op Lentiz MBO animal. We mochten een vrijwillige stage doen en we mochten kiezen of we dat in het binnenland wilde doen of in het buitenland. wij wilde natuurlijk naar het buitenland omdat ons dat een super ervaring is! We zijn een beetje gaan zoeken wat voor stages er allemaal in het buitenland te vinden is. Uiteindelijk hebben we gekozen Corfy Donkey Rescue (CDR). We hopen hier mooie ervaringen op te doen en natuurlijk ook om nieuwe dingen te leren! 12-01-2013/9-02-2013

Actief sinds 13 Jan. 2013